Subject: nõukogu koosoleku teade
From: "Tervisespordikeskus - JTSK" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 13:08:31 +0200

Teade:

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 79. koosolek toimub
27.03.2025 algusega kell 10 Microsoft Teams’i vahendusel.

Koosoleku päevakorras:

1) Sissejuhatus ja koosoleku päevakorra kinnitamine

2) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta majandusaasta
aruande auditeerimisest

3) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta majandusaasta
aruande kinnitamine

4) Päevakorda kerkinud küsimused

Lugupidamisega

--

Eido Tasalain

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus

juhatuse liige

Tel 5094895

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.joulumae.ee <http://www.joulumae.ee/>